diumenge, 27 de març del 2011

a l'altra banda de la paret (23)

Joel 31 anys, fa 3 anys que viu en un quart sense ascensor.
Natàlia 25 anys, tot just s’acaba de traslladar a un quart sense ascensor.
Cadascú viu a una banda del replà, i encara han de descobrir el que passa a …
“L’altra banda de la paret”. 


escena 23
diumenge 17:00

La Natàlia arriba a dalt del replà, treu les claus i ràpidament entra a casa seva, abans de tancar la porta fa una curta mirada cap a casa del Joel. Deixa la bossa que porta a l'habitació, engega el televisor i després d'agafar una ampolla d'aigua s'asseu al sofà.
-Buff! encara tinc ressaca de divendres, hosti quin cap de setmana, increïble, sóc més ruc, mira que enredar-me amb el veí, és que sempre enganxo els tios més rucs, serà possible el tio, amb les meves calces, a saber que en feia el molt guarro- pensa la Natàlia en veu alta.
Es queda distreta mirant un programa teleescombreries, al cap de deu minuts truquen al timbre, la Natàlia s'aixeca i va a obrir, mira per l'espiell, és la Joana, li obre.
-Que passa Tali? encara tens ressaca del concert o que?
-Doncs si tia, mai més eh! això de fer barreges no ho podem fer més, que morirem joves! i lo de després...-
-De després...?
-Si, ja saps que vull dir, la tonteria aquesta dels veïns.
-Tonteria? a veure tia, ets més rara que un gos verd, es pot saber que punyeta va passar amb el Joel, perquè me'n vaig anar a dormir amb el Miquel i em vaig despertar amb tu?
-És idiota... idiota, pervertit i mangui.
-Ein? però que vol dir això? que et va fer mal o què? va abusar de tu?
-Bueno, podríem dir que si, però no, si vam intentar fer.. fer...
-Follar?
-Si! doncs ho vam intentar i no va haver-hi manera.
-Com que no va haver-hi manera?
-Ejaculació precoç. Això, si, si.
-A veure, a veure, pervertit o ejaculador precoç? per què es pot ser les dos coses alhora? i mangui per que?
-Ai tia! deixa-ho estar, que no, que no va anar gens bé, que no m'agrada aquest tio, de fet, no me n'agrada cap, són tots uns idiotes!
-Mare meva, ets una traumatitzada! ara, que no m'estranya, un dia que et decideixes, i va i et topes amb un ejaculador precoç, hahahaha!.
La Joana se'n riu, però a la Natàlia no sembla fer-li cap gràcia, la mira amb posat seriós.
-Vale, vale, no me'n ric, perdona, però mira, jo amb el Miquel... Bufff... quin home! He quedat amb ell demà!
-Com que has quedat amb ell? serà possible! però si no... però ... si no us coneixeu!
-Com que no? ara ja som... íntims! i mira... potser...
-Ehhh? no em diguis que t'agrada?
-Doncs si, que passa, és ben maco, i té unes mans...
-Ai tia! sempre estàs igual, et fan anar per on volen aquests homes, ets una bleda!
-Bleda jo? i tu una monja! tia, lo teu amb els homes és un cas com un cabàs , que esperes, que vingui el teu príncep blau i et porti a un castell?. Mira tia, que vas sortir set anys amb el teu primer novio, i només has tingut sexe amb ell, que hi ha vida més enllà del Joan!!! que no tots els tios són uns cabrons que t'enganyen i et deixen per una altra! que el món es ple d'homes guapos i interessants. Qui sap si el Joel aquest i tu... faríeu bona parella!
-Si segur! però el Joel aquest, ni és príncep, ni és blau, així que res, saludar-se quan ens trobem per l'escala i apa!
-Mare meva Nat, és que no tens remei, tan romàntica que et quedaràs per a vestir sants que deia la meva àvia. Mira saps que? perquè no anem a menjar-nos un gelat i m'expliques amb detalls el que et va passar amb el Joel?
-Vinga va, el gelat ens el mengem, però de la història aquesta no vull ni sentir-ne a parlar.
Les noies s'aixequen, la Natàlia agafa la seva bossa i van cap a la porta. La Joana va davant, obre la porta i surt al replà, just en aquest moment s'obre la porta de davant, en surten el Joel i el Miquel.

si voleu saber com serà aquesta trobada... aneu a veure l'escena 24 a el meu racó!

 Presentació Joel, Presentació Natàlia, Escena 1, Escena 2, Escena 3, Escena 4, escena 5, escena 6, escena 7, escena 8, escena 9, escena 10, escena 11, escena 12, escena 13, escena 14, escena 15, escena 16, escena 17, escena 18, escena 19, escena 20, escena 21, escena 22, ...

2 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Ja he vist que estan molt i molt enfadats tots dos, la Nat, molt pe`ro en Joel, també... a veure qui ho arregla, això! :)

... ha dit...

Ai quin patir! Ara que hi havia hagut apropament...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails