dilluns, 20 de desembre del 2010

A l'altra banda de la paret

Avui comença una col.laboració molt especial.
Junt amb l'Ad de El meu racó, ens em proposat de fer una història a quatre mans que tingui continuïtat en el temps, com una sèrie vaja.
Explico com va la cosa...
Cadascú ha creat un personatge, jo la Natàlia, l'Ad el Joel.
Després em posat els dos personatges a viure al mateix bloc de pisos, de fet, al mateix replà, compartint parets!
A partir d'aquí aniran sortint diferents escenes, publicades als dos blocs, on anirem veient la convivència entre aquests dos veïns.
Aquí comença a l'altra banda de la paret...

esquema dels dos pisos, fet per l'Ad. 
Introducció:

Hola, sóc la Natàlia, tinc 26 anys i estic superfeliç. Fa tres mesos que vaig trobar plaça de mestra en aquest barri i de seguida vaig començar a teixir els meus plans per a poder-me, per fi, independitzar dels meus pares!
He estat des de llavors buscant pis, però amb aquests preus! I amb el meu sou! I sola, que no tinc ganes que ningú m'emprenyi a mi, i de novios no en vull saber res, que sóc massa jove!
Per sort, bé, per sort meva, fa uns mesos va morir la tieta Francisca, bé, no era tieta meva sinó de ma mare, doncs la tieta Francisca tenia un pis, l'han intentat llogar però com que no aconsegueixen treure'n el que volen, han pensat de llogar-me'l a mi per un preu que em puc permetre!
Un pis xulíssim! A cinc minuts del centre, amb una habitació gran i dos de petites, amb un balcó i tot de finestrals, bé, és un quart sense ascensor, però no importa, sóc jove, sóc feliç.

 Si voleu saber qui és el Joel seguiu aquest enllaç.

i a poc a poc ja anirem veient que va passant...
i res més a afegir...
apa salut!

5 comentaris:

maria ha dit...

Fa bona pinta.^^Us seguiré de prop.

Carme Rosanas ha dit...

M'agrada la Natàlia, m'agrada que sigui feliç! Us seguiré...

◊ dissident ◊ ha dit...

Un personatge feliç en aquest món de constants tribulacions

... ha dit...

Mon Ami!!
Ja tenim uns quants seguidors! Això promet! Estic entusiasmada!

Mon ha dit...

acabo de llegir tots els caitol i m'he enganxat...que continui

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails