dilluns, 27 de desembre del 2010

a l'altra banda de la paret (1)

Joel 31 anys, fa 3 anys que viu en un quart sense ascensor.
Natàlia 25 anys, tot just s’acaba de traslladar a un quart sense ascensor.
Cadascú viu a una banda del replà, i encara han de descobrir el que passa a …
“L’altra banda de la paret”.

si voleu llegir la presentació de la Natàlia aneu aquí, i per conèixer el Joel aquí.


Escena 1
Dissabte 16:00

La Natàlia surt al replà amb una caixa enorme.
Ostres! espero que sigui més fàcil de muntar que la calaixera el banc aquest- pensa per dins - a veure si trobo les instruccions, si mira, aquí, oh! que és guapo aquest banc, i quina gran idea comprar-lo, anirà de puta mare per que la gent s’assenti si trigo a obrir massa la porta, si m’estic dutxant, o he d’amagar algú a l’armari... hehehe...
La Natàlia va desplegant les peces del banc, primer munta les potes, després el respaldo i finalment ho encaixa tot.
Eiii! ja està! quina crack del muntatge de mobles que estic feta, és que potser m’hi podria dedicar i tot, dos armaris, una calaixera i aquest banc només en mig dia!
I que guapo que és aquest banc, potser hi cap una mica just aquí, però bé, és guapíssim!
Aixeca la vista cap a la porta de davant.
Encara no hi he vist ningú aquí, potser està buit, no m’extranyaria, amb això de la crisi i lo cars que s’ha posat els lloguers, bé, si hi veig algú ja preguntaré a veure que els hi sembla, segur que els hi encanta!!
I tota contenta entra a casa seva tancant la porta d’un cop de peu.

i si voleu seguir l'acció i anar a l'escena dos seguiu l'enllaç cap a El meu racó

amb l'Ad estem pensant que potser algú que dibuixi voldria participar d'aquesta història, i tal com anem fent nosaltres, a partir del google docs, ilustrar algunes escenes ...
és una idea, algú s'anima?
i sense res més a afegir...
apa salut!

8 comentaris:

Sergi ha dit...

Em sembla que ni el senyor ikea pot muntar tot això en tan poc temps...

Carme Rosanas ha dit...

Hi ha gent que tenen traça muntant mobles! Però... jo no m'atreviria mai a posar una banqueta al'escala sense demanar permís... però és jove i està il·lusionada... i ho fa amb bona intenció!

Elfreelang ha dit...

Anem curtes de temps però mentrestant Ikea és un bon pensament....

◊ dissident ◊ ha dit...

Em fa gràcia que tot el món pense que el banc és del Ikea, si la Natàlia no ha dit res d'això hehehe

Salut!

ricderiure ha dit...

Tens raó Dissortat, només parlar de mobles montables ja us ve al cap el senyor suec aquest...
La Natàlia hi posa il.lusió Xexu, per això ho fa tant ràpid,
ja ho diu la Carme, és jove i està entusiasmada, per això no s'està de res, ni d'envaïr l'espai "públic",
apa salut a tots!!!

maria ha dit...

M'agrada com us està quedant.

Laura T. Marcel ha dit...

Ei, escena 3, pls.
Està xulo això. Va seguiu.
Vaig a mirar de col·laborar-hi amb alguna imatge. Però aquesta ha de ser per inspirar propers capitols o per il·lustrar-ne de ja escrits?

maria ha dit...

què curt!!! és pot demanar una mica més de text per la propera vegada? o és molt demanar...?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails