dimecres, 29 de febrer del 2012

Et regalo un personatge 2 !!!


Siiii !!! Tornem-hi !
Una vegada en aquest bloc vaig intentar organitzar una història que al final va sortir prou bé, es tractava d'una cadena de regals. Sabeu que és una cadena de regals?
La idea és que un pensi un regal (en aquest cas, jo començo) i l'ofereixi, qui el vulgui acceptar haurá de pensar un altre regal per a oferir perquè una tercera persona es pugui afegir a la cadena, aquest tercer acceptarà el regal del segon i després pensarà un regal per a que s'hi pugui afegir un quart, i així anar seguint... s'entèn?
podeu mirar les instruccions que vaig donar la primera vegada, o fins i tot seguir aquella cadena...
voleu participar-hi?
doncs aquí teniu el meu personatge de regal per al primer que s'hi apunti:

Li diuen “El Mejicano” tot i que no és pas d'aquell país. Ell és d'aquí, de tota la vida, però moreno de pell i amb el pèl molt fosc i llis. 
Diuen que abans era jardiner, però que el van fer fora de l'empresa perquè era més aviat dropo. Però ell, lluny de demostrar la droperia que li adjudicaven, va trobar una altra manera de guanyar-se la vida. Al cap de dues setmanes de que el fessin fora, te'l podies trobar cada dia a la plaça, amb la guitarra a la mà, tocant i cantant ranxeres. Devia ser per això que van començar a dir-li “El Mejicano”. 
El cas és que tenia força èxit, ho feia prou bé. I ell es va caracteritzar i es va deixar un llarg bigoti a lo Mario Moreno, que encara li donava més aire de Mariatxi. I després d'això fins i tot es va posar un barret d'aquests típics, d'ala molt ample. 
Va fer-se conegut per tota la ciutat, va deixar el carrer i va començar a actuar primer en restaurants, després en sales de festes, hi ha qui diu que fins i tot el van llogar per a tocar a Barcelona. Una vegada, em comenta un amic, el van veure passejant per la ciutat amb un cotxe de luxe acompanyat d'una famosa cantant del moment. 
Però després de tant d'èxit, un dia va desaparèixer, i durant molt de temps no se'n va tornar a saber res. Avui he tingut la sorpresa de tornar-me'l a trobar. Estava a la plaça, tocant i cantant les mateixes cançons que feia anys l'havien fet un personatge conegut. L'he vist una mica deixat, vell fins i tot. Però m'he aturat a escoltar la seva música. Deliciosa com sempre. 
Per cert, s'ha afaitat el bigoti.

o sigui que ja sabeu, si voleu el meu regal, heu de pensar, i publicar un personatge, (si no teniu bloc envieu-me'l a ricderiurearrobagmail.com i us el publicaré jo!) i llavors serà vostre!
vinga! regalem-nos personatges!!!
i ja podem avançar que quan algú rep un personatge de regal, li agafen moltes ganes d'escriure'n una història amb ell, utilitzeu els personatges! i torneu el regal!
i us recordo, el personatge pot ser en qualsevol format, escrit, dibuixat, fotografiat, com vulgueu!
anims!
Feu-ne difusió i convideu a participar-hi a tothom que vulgueu!!!
Per acabar, en aquest espai aniré enllaçant la cadena
Ricderiure va regalar el    "Mejicano"  a  Gerònima    
la  Gerònima va regalar el mag  a la Carme
la Carme va regalar la Quimeta a la Gloria
la Gloria va regalar el Tinet a Dissortat
Dissortat va regalar l'esclau Idris a la Montse
la Montse va regalar en Jim a  l'Iblama
l'Iblama regala la Brigida a ... el pròxim que s'apunti!
i sense res més a afegir...
apa salut!

23 comentaris:

Gerònima ha dit...

Jo em vull quedar el Mejicano!
Ara he de pensar una història no?
I quan la tingui escrita t'aviso abans de publicar-la?
He pensat que la història ja pot tenir un segon personatge i així els anem enllaçant. T'agrada la idea?
:)

ricderiure ha dit...

Has d'inventar-te un personatge per a regalar al pròxim que s'apunti a la cadena!

Vols fer una història amb el Mejicano per a presentar el següent personatge?

mmm (instants de deliberació)

perquè no? i tant! de fet l'únic requisit és que no trenquis la cadena, o sigui que creis un nou personatge per a regalar a algú.

així doncs, el Mejicano et queda concedit, tot i que millor no triguis gaires dies en publicar el teu personatge, sinó alentirem molt la cadena, que de moment sembla que no acaba d'arrencar...
(i si demà algú publica un personatge i reclama el Mejicano? que farem?)

fes-ne difusió també! a veure si enredem a algú altre a que s'hi apunti!

gràcies per apuntar-t'hi!!!
salut!

Carme Rosanas ha dit...

Va, jo em poso a la cua i esperaré el personatge de la Gerònima!

Gerònima fer-me un personatge ben "guapu" eh?

Quan el tingui ja proposaré el meu!

Carme Rosanas ha dit...

Ja el tinc a punt... quan digueu el penjo!

ricderiure ha dit...

Hola Carme!!! moltes gràcies per apuntar-t'hi! bé, suposo que has llegit els comentaris, i com que estàs disposada a esperar-te doncs... a veure si Geronima no triga massa... ja t'avisaré per si no t'en adones!

siusplau feu-ne difusió per veure si arrepleguem a més participants!!

gràcies!!!

Geronima!! no triguis siusplau!!

Gerònima ha dit...

Feina feta!!!
http://llampecsitrons.blogspot.com.es/2012/03/et-regalo-un-personatge-2.html

Gràcies per esperar-te Carme!!!! espero que t'agradi el personatge!!

Sento haver tardat. De veritat.

Carme Rosanas ha dit...

M'enduc el mag de la Gerònima, Gràcies!

Portaré l'enllaç fins aquí, jo us regalo la Quimeta!

Carme Rosanas ha dit...

Penjat el meu post de la Quimeta!

http://carmerosanas.blogspot.com/2012/03/et-regalo-un-personatge-2-la-quimeta.html

ricderiure ha dit...

molt bo Carme!! vinga que ja tenim 3 personatges!!!

apunteu-vos-hi!!!

El que em passa pel cap ha dit...

Em puc apuntar?
M'agradaria participar puc endur-me a la Quimeta/Kim i crear un personatge que tingui relació amb ella?
El personatge és el Valentí, Tinet pels amics.

ricderiure ha dit...

i tant que t'hi pots apuntar! siusplau!!
Només has de crear el teu personatge, que veig que ja el tens pensat, i penjar-lo, llavors la Quimeta serà teva!
Pots comunicar-ho a través d'aquest fil i així et podré enllaçar!
Moltes gràcies per apuntar-t'hi!

vinga que a veure si ho animem això!

El que em passa pel cap ha dit...

Ja està! Mira, si us plau, si ho he fet bé, o si he de fer algun arreglo
Tinc que fer alguna cosa més?
Ho he passat molt bé
Gracies per deixar-me participar!
Glòria


http://elquempassapelcap.blogspot.com.es/2012/03/et-regalo-un-personatge-2.html

◊ dissident ◊ ha dit...

Vaig a seguir la cadena i veure com està el patí. La primera cadena va ésser molt bona ^.^

Salut!!!!!!!

◊ dissident ◊ ha dit...

Tinc permís per quedar-me amb el Tinet de la Glòria???

Què em dius Ric?

ricderiure ha dit...

Bentornat Dissortat!!

Ja saps que tens tot el permís del món,
només hi ha un requisit,
oferir un personatge per al pròxim que s'apunti, quan el publiquis el Tinet serà teu,
fins llavors te'l guardem! (Oi Gloria?)

gràcies per apuntar-t'hi!!

El que em passa pel cap ha dit...

I tant!

◊ dissident ◊ ha dit...

Ric, Glòria, aprofitant la lliurança d'avui he penjat al meu blog el meu personatge que espere siga digne d'en Tinet i que vos agrade.

http://dissortat.blogspot.com.es/2012/03/et-regale-un-personatge-2-lesclau-idris.html

Salut i molta lletra!!!!

montse ha dit...

Dissortat, amb molt de gust m'enduc l'esclau Idris.

◊ dissident ◊ ha dit...

Te'l regale amb gust, si el ricderiure ho aprova, perquè sé que està en bones mans.

Salut!

ricderiure ha dit...

moltes gràcies per apuntar-t'hi Montse!!!
Estem tots d'acord en que l'esclau Idris sigui per a tu, però...

primer hauràs de posar un personatge per a regalar al pròxim que s'hi apunti!!

estarem atents!!!

salut!!!

montse ha dit...

Fet.
http://fonsdarmari.blogspot.com.es/2012/03/la-descoberta-den-jim.html

ricderiure ha dit...

bufff... ho tenim molt mort això... a veure si enredo algú o si no ho tancaré,

vinga animeu-vos!!!!

ricderiure ha dit...

i ja en tenim un altre!!

moltes gràcies Iblama per participar!!

a veure si encara farem algú més!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails