divendres, 18 de març del 2011

adolescentejant

per contrastar amb l'últim post negativista, amb unes hores de retard m'afegeixo al 1er dia de la poesia catalana a internet, aquesta proposta segons tinc entès surt de la revista lletra i s'escampa pel facebook i el twiter corrent de boca en boca,
així que regiro la llibreta, i...



Quan tot és ball
i es viu de nit
de nits amb llums
de molts colors
d'amics, d'amors
d'històries i emocions
de salts deshinibits
em salta el cor
em falta el cap
em vull la sang
i ric i jugo
i sóc feliç

adolescentejant vivint content
disfrutant de cada instant

i sense res més a afegir...
apa salut!

5 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

I és que "adolescentejar" hauria de ser un exercici de diari compliment!

*Sànset*

jomateixa ha dit...

jo no se si voldria tornar-hi, encara que en tinc uns records boníssims...

Elfreelang ha dit...

poesia entranyable! adolescentejar quan és el moment està prou be

Laura T. Marcel ha dit...

Hi ha d'haver temps per a tot. A vegades inclús per a adolescentejar quan ja no toca, per què no?

Alba ha dit...

M'ha agradat molt la teva poesia! L'adolescència és una època que marca i sovint es passa pel cap les ganes de tornar-hi...

T'aniré seguint!

Salut i força!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails