diumenge, 17 d’abril del 2011

a l'altra banda de la paret (30)

Joel 31 anys, fa 3 anys que viu en un quart sense ascensor.
Natàlia 25 anys, tot just s’acaba de traslladar a un quart sense ascensor.
Cadascú viu a una banda del replà, i encara han de descobrir el que passa a …
L’altra banda de la paret”

abans de llegir això, mireu-vos l'escena 29 a el meu racó.


Escena 30

Dissabte 17:00

La Natàlia i la Joana estan assegudes a la terrassa d'un bar en un plaça, fa un dia molt maco i el sol escalfa de valent, es veuen una cerveseta mentre fan petar la xerrada.
- Ostres doncs, ja veig que el Joel aquest no perd el temps.
- Ni que ho diguis, jo tota tonta pensant-me que... bueno, que m'havia fet ... il·lusions.
- I ell a la mínima que et descuides ja t'està cantant la simfonia dels orgasmes a través de la paret mentre s'ho fa amb una altra. I per que vas cridar per la finestra?
- No se, un atac de ràbia, em va fer tanta rabia que mentres jo me l'estava imaginant com a ... vaja que m'agradava i em va fer rabia que s'ho fes amb una altra, era cridar o trencar algun plat, i la veritat no me'n queden gaires de plats i no tinc calés per anar comprant una vaixella nova cada cop que m'enfado.
- Ai Natàlia, estàs ben sonada, el que has de fer és sortir més sovint, conèixer gent, espavilar-te caray!!
- Doncs si tia, tens raó, m'he d'espavilar per que sinó em passen per davant i quan me n'adono ja els he perdut de vista.
- Clar que si Natàlia! ets maca, ets jove, tens una bona feina i casa pròpia i tot, trobaràs cinquanta mil prínceps que et portaran l'esmorzar al llit.
- Si segur, ja ho veig, tota la nit forçant les molles del matalàs i pel matí un suc de taronja i un croissant, i després tornem-hi...
La Joana contesta rient.
- Així m'agrada! que recuperis les ganes de viure i de ... vaja ja saps, si el Joel aquest no vol, doncs no passa res, segur que hi ha una llarga cua esperant.
La Natàlia es treu el mòbil i mira l'hora, regira el bolso i en veu baixa i tímida diu:
- De fet, he quedat avui...
- Ein? quedat? com que has quedat? i no m'ho havies dit!! però, però, i amb qui si es pot saber?
- El Carles, és el profe de socials, treballem junts. Hem quedat per anar a sopar avui.
- Tia, no deixes mai de sorprendre'm, no te n'havia sentit a parlar mai del Carles aquest, és maco? quants anys té? on viu? deu ser solter suposo?
- Clar que és solter! qui t'has pensat que sóc! és molt simpàtic, l'altre dia em parlava d'una pizzeria nova que han obert, i vaig pensar, "per que no?", i li vaig dir si volia que hi anéssim un dia, ell va proposar d'anar-hi avui.
- Ostres, ostres, que llançada Natàlia, s'està despertant la bestia salvatge que portes dins, i que fareu? anireu a casa teva després?
- Eh, eh! para el carro, que li hagi dit d'anar a sopar no vol dir que la primera cita hagi d'acabar al llit, tia, que no sóc com tu jo. Primer m'haurà de... de... festejar!!
La Joana torna a esclatar a riure.
- Festejar? parles com la meva àvia! mare meva tia, però tu de quina època ets? ves festejant tu, ves, que mentrestant els nois t'aniran passant per davant com deies abans.
- Però... però... bé l'he de conèixer una mica abans de ... d'anar-me'n al llit. No?
- Bueno, no sé, si el que vols es festejar, doncs festeja, però... vaja, que tampoc no cal conèixer-se gaire per ... fotre's un bon polvo! ja us coneixereu després si va bé. A més, que esperes? que trobaràs el teu príncep blau a la primera o que?
La Natàlia calla, fa una ganyota simulant tristesa i es mira la Joana, abaixa el cap i contesta.
- Bufffff ... mira, no se, ja veurem que faig, de moment la intenció és anar a sopar.
- I demanes un vi bo, i ja veuràs com t'animes.
- Si clar, com el dia del concert. Bueno, me'n vaig cap a casa que m'he de dutxar i tot això, ja ens trucarem.
La Natàlia s'aixeca i se'n va cap a dins el bar a pagar les cerveses, quan surt s'acomiada amb dos petons de la Joana i cada una se'n va cap a una banda de la plaça.

La Natàlia anirà a sopar i...
farà cas dels consells de la Joana? 

Presentació Joel, Presentació Natàlia, Escena 1, Escena 2, Escena 3, Escena 4, escena 5, escena 6, escena 7, escena 8, escena 9, escena 10, escena 11, escena 12, escena 13, escena 14, escena 15, escena 16, escena 17, escena 18, escena 19, escena 20, escena 21, escena 22, escena 23, escena 24, escena 25, escena 26, escena 27, escena 28, ...

i sense res més que afegir...
apa salut!

4 comentaris:

Sergi ha dit...

Vaja, avui molt poca interacció entre tots dos, de fet en aquesta part ni es veuen. Però com era d'esperar, ara que en Joel centra el cap i sap què no vol, serà la Natàlia qui embolicarà la troca! I la Joana, que vaja quina perla està feta!

Garbí24 ha dit...

en joel amb el galliner ben esvalotat i la natàlia apunt d'engegar la màquina de la gelosia.....per despertar en Joel!!!

sànset i utnoa ha dit...

i tot això a distància!

Recoi de temps moderns!

*Sànset*

MK ha dit...

Hola noi ,vinc de casa del Veí i et deixo aquí aquest enllaç. Ep! però no el pots obrir fins el dia de Sant Jordi.

http://cuentosprescindibles.blogspot.com/2011/04/kit-de-supervivencia-abril-ricderiure.html

...es que marxo de vacances i no tindré internet.
Encantada de coneixer el teu blog!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails