dijous, 7 de gener del 2010

rebent regals...

i després de rebre-l's el que es fa es anar explicant...

el tió em va cagar un parell de llibres força interessants, un pot de Xutney ( fet a la penya roja), un iman per la nevera, el calendari de l'arbre ( del Toni), i alguna altra cosa que no recordo...
dies després van arribar un parell de jocs molt xulos, un bolso, un jersey, una agenda fetà a mà superxula, uns calerons ( per poder comprar regals!), i un còmic molt bo.

I la meva blocaire invisible, la Maria Somnis de Plastilina em va penjar aquesta foto a dalt de la teulada. Gràcies!! aquí la poso i...



petons a tots els que regaleu, que no es fàcil, i petons també als que rebeu regals que tampoc ho és.

PD. Hauré de canviar un dels regals per que m'he assabentat de que algú se m'ha avançat. ;)

Salut!

3 comentaris:

maria ha dit...

Te'n adones que amb quatre paraules fas contenta a la gent?^-^

Iblama ha dit...

carai tu! kin detall més xulu!

Serginho ha dit...

Uooooooooooooooooooh!!
0_0

Xulo, xulo, xulo!
Tioo!
Suuuperxulo!

Felicitats per les festes, pels regals, i sobretot per la blocaire invisible!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails