dijous, 28 de gener del 2010

que més es pot dir?


Impotència i ràbia, que més es pot dir?
Manipulació i falta de democràcia, que més es pot dir?
Gestió del territori desigual, que més es pot dir?

ja s'han dit moltes coses i només en diré una altra de molt clara...

AL SUD DE CATALUNYA N'ESTEM FINS ALS OUS DE MENJAR-NOS TOTA LA MERDA!

i aquí van quatre enllaços per complementar...

Tens un racó dalt del món i Jordi Basté ( que no em cau gaire bé tot sigui dit)

bloc de la plataforma en defensa de l'Ebre.


la quantitat de merda que ja ens menjem per Té la ma Maria

manifest de la zona de Vandellós per Té la ma Maria

carta a l'alcalde d'Ascó per Bloc d'un de Reus

i res més ...
apa salut! (si ens deixen clar...)

4 comentaris:

maria ha dit...

Els polítics tenen més poder que tot el poble junt.Això no hauria de ser així...

Emily ha dit...

Els polítics són els primers que ens venen, i encara així, els seus partits continuen guanyant, què m'has de dir...Jo sóc més del sud encara ;)I ja vaig sortir unes quantes vegades al carrer pel tema aigua.

... ha dit...

Poder dir, encara es poden dir moltes coses, però... hi ha algú que escolti el que diem?

No volem més merda a casa nostra!

Ho podem dir més alt però no més clar, crec que ni tan sols cal que seguim justificant el nostre argument, salta a la vista que estem saturats!

ricderiure ha dit...

ja teniu raó ja...
però jo també penso que els polítics, només són uns titelles que van arreplegant tot el que poden ( de calers i d'ego), en realitat els que manen són els que manegen els diners, els lobbies industrials, els banquers, els parasits professionals, ...
els amos del món i sus cuarenta ladrones...
als polítics el que els hi hem de retreure és que no facin la seva feina, que no siguin coherents i que no beneficiin els de sempre..

-Maria . s'ha de venir per aquí per veure lo cremats i traumatitzats que estem...
-Emily . quan hi va haver la guerra de l'aigua ( jo crec que els poderosos s'en riuen de com els valencians i els catalans ens enfrentavem ) ningú va parlar de la qualitat de l'aigua de l'ebre, per mi aigua radioactiva després de l'escandol del pantà de Flix...
com deia un trauma...
-Adbega . ho vivim igual em sembla no? a veure si podem fer tota la pressió possible ...
Salut!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails