diumenge, 17 de gener del 2010

petó mortal (fora de control).

Una altra participació als Jocs literaris de Tens un racó dalt del món. Aquesta m'ha sortit de gènere negre. I no m'he passat de 250 paraules!


Tres anys portava la Tere amb aquella doble vida. Ella, casada amb en Carles des que en va complir 20, es trobava ara, complerts els 30, en un moment crucial de la seva vida. La relació amb en Pep havia començat com una infidelitat més, una alegria d'aquestes que es permetia de vegades. Però li agradava de veritat, s'entenien, sobretot al llit. Però planejar un assasinat...! Això ja era una situació fora de control. En Pep era molt gelós, ella estava casada. De la fantasia van pasar a la posibilitat, i de la posibilitat a la idea esbojarrada. Se li estava escapant de les mans.
La passejada esgotadora s'havia d'acabar. Havia de ser aquell. No tenia opció. Va mirar l'home vestit amb aquella jaqueta elegant. Se li acostà fins quedar-se cara a cara, mirant-se als ulls. Semblava bona persona, estava tranquil. Ella va dubtar, però ja no podia fer-se enrera.
L'abraçà.
Li feu un petó intens.

El deixà anar de cop.
Amb llagrimes als ulls apretà a correr.
Només es va girar un cop, just per veure com en Pep saltava sobre d'ell.
Definitivament se li havia escapat de les mans.

I encara havia de pensar que li explicaria a en Carles...

I amb aquest lio mental...
apa salut!

7 comentaris:

La Meva Perdició ha dit...

Ja, ja, molt bo! Això acabarà de mala manera. Quina mantis de dona!

Jesús M. Tibau ha dit...

quin petó mortal! gràcies

ricderiure ha dit...

M'ha agradat lo del petó mortal Jesus, fins i tot li he cambiat el titol...
gràcies per sugerir-lo!

Perdició! no és mala dona, al contrari, està intentant salvar el que pot...

maria ha dit...

Molt bon relat^-^.

xris ha dit...

Molt bo això de "se li ha anat de les mans..." no sé què em recorda...però bé, ja m'agrada q treballis en un possible argument...que algú dels dos es posi les piles...ai...ets una ànima literària sense explotar...però tu no havies d'estudiar????

Fle ha dit...

Seee!
M'ha agradat.

ricderiure ha dit...

gràcies Maria ! m'alegro que t'agradi fletxa!

xris... he d'estudiar molt però tampoc podia deixar de fer aquesta història...
sempre es troba un raconet...
ja estic pensant com ho adaptarem per fer un curt...
pensa tu també caray!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails