dijous, 21 de maig del 2009

poesia eres tu


poesia, poesia, poesia, quanta bellesa i emoció poden transmetre les paraules, els sentiments, les histories, en poesia són com una canço que es llegeix, agafes el que més t'agrada, imagines el que vols i t'ho fas teu.
He descobert un lloc que m'agrada molt, http://elbardelspoetes.blogspot.com/, hi vaig arribar a traves d'altres llocs, i com un bar que és, em va enganxar per la música que hi sonava, m'agrada com escriu aquesta xiqueta, m'agrada com sona tot això, sembla que hi hagi un sentiment fort i molt maco, us el recomano, i com que m'he posat poètic pos aquí teniu això.

Somnis que neixen
Somnis que creixen
Somnis que es desfan
I entre llàgrimes
Es destrueixen
Despertar de bell nou
Realitat altre cop
Enfonsar-se en la vida
Ofegar la utopia
Presoners d’un cos
Presoners d’una vida
Cercant quelcom més
Buscant la sortida
Companys si sabeu on jeu la lluna blanca
Digueu-li que no puc anar a trobar-la
Doncs encara hi ha combat (Lluís Llach)
El nostre combat
La nostra lluita
La nostra vida

Febrer del 98



de sempre m'ha agradat escriure'm aquestes cançons sense música, i a vegades em poso remember i és com llegir un diari on escribia les meves històries, així m'ho crec...


Explicar-me a mi mateix

això faig

ho barrejo amb paraules boniques

per sentir-me creatiu

el que sento

m'ho expreso

ho pinto i esculpeixo

en trobo una bellesa

i m'hen canvia la visió

em justifico? m'investigo?

em rellegeixo i m'entenc

i se el que sento

que no sempre és fàcil

i viatjo dins meu

i recordo el més pur

i se qui sóc mentre

em construeixo quan escric


buenu fins aquí.

salut!!!

3 comentaris:

... ha dit...

Genial! Ets un crack!

ricderiure ha dit...

gràcies maca!!!

xris ha dit...

Has escrit tu aquestes poesies? Osti!!! aquesta primavera que la sang alera!!!!

Què romàntics que ens estem tornant. En vull una miqueta jo(de romanticisme.

Vull l'amor de la meva vida ja!!!!! tant costa trobar???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails