dijous, 15 d’abril del 2010

En Quim explota

Xafardejant el meu lector he descobert que en Francesc 1en2 havia descobert un Joc de Sant Jordi força interessant...
Es tracta del bloc tumateix llibres, que ens proposa fer un microrelat de 50 paraules on hi incloguem el nom d'un llibre i el del seu autor. Això si, el relat no ha de tenir res a veure amb el llibre.
Relat i recomanació 2 en 1.
Aquí teniu el meu.

Va ser a Delhi, a l'India, on en Quim després de dos dies reclòs en una barraca de palla per culpa de la tempesta mon(z)ónica es va adonar del ruc que havia estat.
Mil vegades aquells cretins l'havien explotat.
Ara els explotaria ell. La dinamita estava preparada.


Totalment recomanable! el porto sempre al cotxe!
i res més...
apa salut!

5 comentaris:

estrip ha dit...

en Monzó sempre és una bona recomanació!

Judit ha dit...

No m´agrada massa el Quim a mi. Deu ser que gestiono malament la ironia i no l´entenc gaire bé. Però tot i així, el vaig seguint,
Un petó Ricard =:*

Elfreelang ha dit...

No era fàcil encabir el Monzó en el microconte! enginyós!

La Meva Perdició ha dit...

Les dues frases finals resolutòries, són dignes d'admiració! M'he fet un tip de riure. Molt bo, de veritat, felicitats!

... ha dit...

Un llibre divertit, que... segur que es teu?? jejeje!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails