dissabte, 4 de setembre del 2010

soc raru ? ( 2, pixar assegut )

continuo pensant que sóc raru,
no se si ho sóc, o com m'han dit cinquanta mil vegades només vull cridar l'atenció...
aquí m'exposo, m'explico, m'exhibeixo, ... una porta oberta a mi,
sóc raru?
pos si, companys, amics, lectors i gent en general... alguna vegada a estat motiu de conversa, de rialles i d'explicacions...
pixar assegut!!!!!!

doncs resulta que a mi em van ensenyar que els lavabos de terra ( els clàssics vaja! ) servien per a seure, tant si anaves a pixar com a fer coses més grosses...
de petit, a casa, ja ho practicàvem, recordo a mon pare ensenyant-me a seguir aquesta tradició familiar, i ma mare que era la que netejava el lavabo ben agraïda...
i és que té la seva lògica, no?
ahir mateix, abans de publicar això, vaig voler tenir aquesta conversa amb ella, i atenció! em va confirmar que la iniciativa no havia estat seva, era el meu pare!!!!! un home net i conscienciat!!!
després amb els anys, quan he estat jo el que ha hagut de netejar lavabos, he trobat la gran utilitat d'aquesta costum que tant sàviament vaig aprendre de nen...
i quan algun homenot apareix per casa, i el sento pixar dret, amb aquell soroll de gotes xocant i rebotant per tot arreu descontroladament... li diria quatre coses... però potser no cal.... no sigui que es pensin que sóc raru...


a veure , a veure , a veure,  també hi ha les excepcions clar... a veure si es pensareu que sempre m'assec a tot arreu...
en els bars i llocs especialment bruts, doncs participo de l'esquitxada general...
quan estic a l'aire lliure, en carrers (!) o camps, doncs llavors pixar dret és el més natural...
però a casa, a casa dels altres, i allà on sigui possible...
Cal pixar assegut!!!!!!!!!
em consta que tampoc és una raresa tant gran, que hi ha altra gent que ho practica... ( a banda de la part femenina clar!)
doncs no se...
cadascú ho veurà a la seva manera...
i res més a afegir...
apa salut!

13 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Felicitats per la teva raresa! crec que a Alemanya i altres països europeus també acostumen els homes a aquesta raresa!

montse ha dit...

Penso que tens raó, i el teu pare et va educar molt bé.


Salut i bona pixera seguts a tassa.

Mon ha dit...

pos si, bon costum!

maria ha dit...

Cadascú és com és.Simplement som diferents^^.

ricderiure ha dit...

però a veure...

creieu que és una pràctica:
a)molt extesa
b)habitual
c)rara
d)no ho fa ni cristu

`^_^´

Nat ha dit...

Hola, jo sóc dona, però crec que voto per la D, no ho habia sentit mai això de pixar segut, em sembla que a molts els hi semblaria de poc mascle, així marquen el territori , jaja. Que cadascú faci el que vulgui però penso que sentat deu ser més còmode i net, però els prejudicis, són els prejudicis....

◊ dissident ◊ ha dit...

xDDDDDDDDD Jo a casa, i per a que el meu fillet no pixe fora, ho faig assegut i ell em veu i segueix l'exemple, però si no està ell, doncs no. Conec alguns tios que les dones els obliguen a fer-ho sentadets, però clar, aquests deuen ser molt warretes, perque jo poques vegades esguite fora. Aseat que és uno xDDD

Molt bona entrada, tiu!!! xDDD

L. Linkon ha dit...

D) No ho fa ni cristu, pero s'hauria de fer! Es moolt lleig anar al lavabo de un bar en una nit de festa major i veure'l tot pixa't! Sobretot si son mixtes!
Conec poca gent que ho fa (només tu!) pero estic orgullosa de coneixer un persona que ho practica! Això si al camp per les dones continua sent una mica incomode!
Com li diria ma mare a mun pare: QUINA SORT QUE TENS QUE NO HAS DE PARIR!
XD

PD: Gracies per escoltarme, vam fer records d'audiencies!

L. Linkon

Agnès Setrill. ha dit...

Aquest post l'haurien de llegir molts homes. És boníssim, plè de sentit de l'humor.

i de sentit pràctic i responsabilitat. dificilment posat en pràctica pels que creuen que serien menys homes si ho practiquessin.

referent a la pregunta de si crec que es una pràctica normalitzada, ho he preguntat i la resposta ha estat: només quan apart de pixar, és fa quelcom més.

ricderiure ha dit...

gràcies Elvira, Mon, Maria i Montse!

Natàlia lo de marcar el territori pixant... potser és més propi de gossos no? crec que tens raó i que això de seure no fa de mascle...

Dissortat!!!! és molt difícil no esquitxar!!!

Loba es qüestió d'acostumar-se a pixar al camp!!! si els homes es poden acostumar a asseure's, tot és possible! fins i tot que acabem parint!

gràcies també Agnès!
salut!

Iblama ha dit...

raru, raru, raru! jejejeje

neusmafo ha dit...

Estic orgullosa de tú!!
Un exemple que molts hòmens haurien de seguir!

fletxa... groga? ha dit...

Stehpinkeln verboten!

Prohibit pixar dret, hi posava al lavabo del primer pis compartit on vaig viure a Alemanya.

Si que es forca comu aixo alla, amb enganxines al vater i tot de coses...

"entweder gross oder klein, sitzen musst es sein!"
tant si ets gros com si ets petit... has de pixar ajupit (assegut) seria.

Jo una temporada ho vaig fer peeero, com va dir un dia un bon amic, l'espurnes de lucidesa, l'home esta fet per pixar dret! No t'ha passat mai que estas mitja hora alla assegut i quan t'aixeques, et reincorpores, priiip! Encara pots pixar mes? Aaah! Alguna cosa vol dir aixo, esquitxades marranotes apart.
*Vaig tenir en ment un post com aquest... el reservava a l'espurnes, que passa bastant de tot.

Salut!
I bona pixera.
(com mes transparent millor, eh? bebeu aigua gent!) xD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails