dilluns, 31 de desembre del 2012

Fi ... del 2012





Adeu al 2012, un bon any, com tots.
l'any que vaig ser més padrí que mai, l'any que vaig voltar,
l'any que vaig buscar més que mai, vaig i hem van trobar.
l'any de Gaudí va nèixer a Colldejou,
i també el de voler escriure i només treure treballs universitaris. Amb bona nota això si.
l'any de conèixer coses, llocs i gent.
i de tornar amb els nens, per lo bo, i per lo dolent.
d'estimar i ser estimat.
i de deixar-me portar menys que mai.

com he dit ha estat un bon any.
i esperem que el 2013 també ho sigui.
salut i fins aviat!

7 comentaris:

El que em passa pel cap ha dit...

I així te'l desitjo:
UN BON 2013!
De tot cor.

Elfreelang ha dit...

que puguis seguir estant ric de riure! bon any 2013!

◊ dissident ◊ ha dit...

Afortunadament tampoc he tingut un 2012 negatiu i el 2013 s'obri molt bé, així que et desitge el millor.

Gerònima ha dit...

Bon any nou!

Laura T. Marcel ha dit...

Bon 2013, que no sempre el 13 ha de ser dolent, oi?

Agnès Setrill. ha dit...

Que segueixis compartint tants racons d'arreu, del teu hort, etc.
Bon any!

ricderiure ha dit...

Gràcies per comentar!! i bon any a tots!
us continuo llegint!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails