divendres, 25 de març del 2011

com una amant

El bloc Tumateix llibres ens proposa un joc de Sant Jordi, es tracta d'escriure un microconte de 50 paraules màxim, amb temàtica sobre cuina-erotisme i en que hi surti el nom d'algun escriptor/a.
Els microrelats es publicaran al bloc Jocs de Lletres.
aquí teniu la meva participació:


La Maria sospitava quelcom extrany. L'Albert comprava un meló cada setmana, se'l menjava ell sol, això deia.
La cosa es va tornar espinosa. Un dia tornà més aviat de la feina. L'enxampà.
Pantalons baixats, meló obert per un extrem. Es va sentir com si l'hagués trobat amb una amant.

Cuina?
Erotisme?
Onanisme a la cuina?
i sense res més a afegir...
apa salut!

5 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

O pitjor... segons com s'hi miri! Je, je, je... quina gràcia que m'ahs fet.

Quadern de mots ha dit...

Ostres, ara m'he quedat amb la imatge. Ric i ric de riure molt.
Fins aviat

El porquet ha dit...

Però ja estava madur el meló???

maria ha dit...

M'agrada...Aquests jocs de St Jordi sempre ens fan volar la imaginació.

Elfreelang ha dit...

Quina imaginació! què bo! el relat eh el meló em sembla que ja l'han aprofitat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails