dimarts, 29 de desembre del 2009

resum del 2009... (3)


-escolta Angela, i això que quedi entre nosaltres.- va dir Fabià des de dalt de l'escala.
-mira noi si no confies en mi no cal que m'ho expliquis- li contesta ella.
En Fabià va deixar d'enroscar el focus per dir amb cara de preocupació.
-Au vinga dona. No et piquis! En Miquel... oi que el Miquel va dir que havia pagat la factura de la ferreteria?-
-Si- va contestar seca.
-Doncs mira, que quan he anat a comprar les bombetes, la dependenta m'ha dit que si m'enrecordava de la factura aquella, jo li he dit que ja li haviem pagat, i ella m'ha dit, vaja, m'ha assegurat que no estava pagada.
-Deu haver-hi un malentès- responguè Angela movent el cap.
-Doncs em sembla que hi ha un parell de coses extranyes...

(de l'obra "Perduts en el temps" de JM Pou Vilabella)
...
pd; al gener comença la gira mundial... el dia 23 actuació a Miami pels exiliats! (jua jua!)
apa salut!

2 comentaris:

blocaire invisible ha dit...

Fas teatre també?

ricderiure ha dit...

pos si... també!
la primera experiència aquesta obra!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails