dijous, 3 de setembre del 2009

jo també vaig anar al cambrirock!

pues si, jo també, vaig ser un dels 35.000 segons la organització que vaig passar pel recinte del cambrirock, i és que molt bé això de tenir un macrofestival amb bon cartell aquí al costat de casa, l'entrada potser una mica cara, però compensen amb el dia gratuït de rigor, el divendres vam veure els Chambao, tranquis però molt bons, en aquest video podeu veure com la Xris s'emociona amb el superhit i el Dani li segueix el ritme.



Després els Ojos de Brujo, grup que sembla que es renova i es retroalimenta per seguir millorant, a pesar de l'exit i sense caure en el "macaquisme", em va agradar moltíssim el rapejador que portaven i el ritme i la marxa que ens van posar, com veieu en aquest video tant mogut en que era impossible mantenir la camera estable i ballar al mateix temps, també el divendres la Dijeila ens va posar uns temes que a tots ens van agradar molt fins que li van tallar la llum i ens van dessallotjar. Molta gent vam discutir-nos amb els segurates per que a ningú li agrada que no el deixin sortir del recinte, a veure si aprenen del Reggus, pulseretes?



El dissabte el "bombazo" eren els Macaco, té conya la història que quan vam arribar no ens deixaven entrar per "falta de aforo" i ja té tela que un concert gratuït ens vam haver de colar per un foradet a la tanca per darrere els policlins... molt brut tot plegat, el concert estava a rebentar, 20000 persones segons el Reus digital, i es que el moving dels macacos és la canço nº 1 en tot el pais, ( encara no he aclarit si dels 40 principales o no), els Macaco eren el meu grup preferit a la seva època quan tocaven per Reus, d'aquell grup només en queda el Carbonell o mono loco, o sigui el cantant, a més s'han tornat més tranquis i com no, molt més "comercials" (o no!). Posat's a rajar d'ells, me'ls imagino al "videoclip" del Zapatero a les pròximes eleccions... per que serà?
A pesar de tot, continuen sent bons, i el concert va estar força bé, això si, com va pronosticar el Dani, quan van tocar el superhit Moving, la penya es va començar a retirar en massa, i fins i tot vam arribar a sentir, -ahora que ya han tocado la buena ya nos podemos ir!-



Va acabar la Vinila Von Bismarck, una pinxadiscos que va fotre una tralla brutal, marxa marxa marxa, vaig xalar com un passanen !
Si voleu veure les fotos "oficials" del festival estan totes a la web oficial
i així anar fent, completant aquest agost tant.... tant...
apa salut!

1 comentari:

Anònim ha dit...

http://www.youtube.com/user/xrisnight#p/a/u/0/5R4a8fzxIWo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails