divendres, 26 de setembre del 2008

consumeixes o et consumeixen?

Hola de nou .... estic content amb aquest nou espai! com heu vist he aconseguit un contador de visites, trobo que si! encara prous de vosaltres es mireu això... alguns m'ho comenteu després... i això fa venir més ganes de.... comunicar-se, lo que sigui...
tinc un parell de coses guardades de fa temps, hi dedicaré aquesta entrada!
si teniu ganes de llegir i veure coses interessant per la red, us proposaré algunes que m'han agradat... no m'agrada navegar sense rumb per això que si trobeu temes relacionats i me'ls feu arribar , pos molt bé!
- doncs no se si us vau enterar de la diada del 17-s, l'activista reinvindicatiu que roba als bancs per a donar-ho a causes justes... doncs per mi molt bé! la nostra relació amb els bancs l'hauriem de mirar amb lupa! (de fet com tot el que pot tenir consequències més enllà del nostre benefici personal) per a molts els bancs i caixes només són un servei... d'altres fins i tot i jugueu amb ells... pos a tanto! que no és igual A que B, hauriem de saber que es fa dels nostres diners...
La publicació del 17-s està força amena i fàcil d'entendre... potser no acaba de ser massa per a tots els públics... però val la pena que us ho mireu... amb ganes! la trobareu aquí
-La Maria em va enviar un enllaç a un video molt pedagògic i educatiu, també tracta de les consequències de les coses... i del consum! aquí ,us l'incrustu!




- la última! boníssim! com a campanya, com a missatge, com a divertit, vaig riure jo sol davant de l'ordenata ... també sobre consum, comsum responsable! és una campanya de la cordinadora estatal de comerç just... mireu-vos ho segur que us agradarà...
seguiu el següent enllaç... http://www.larebeliondelosproductos.org/rebelion/productos.htm

buenu salut i bon consum!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails