dimarts, 6 de gener del 2009

d'any en any i tiro por que me toca !




aquesta festa de cap d'any va ser una passada! us poso només unes poques fotos per que pogueu veure el que hem van fer i lo bé que ho vam passar !!!

pues resulta que a la mitjanit actuava una estrella del pop amb el seu coro de dançarins, Vitorino, Uruguayà! però no hi va haver cap problema per que la paella va sonar igual a una altra hora, el raïm era millor, amb molta més varietat! i la música !!!! buenu quin escandol !!! dj albert ens va posar la Rafaella Carra i fins i tot la Shakira !! pa matar-lo, que és el que vaig intentar, mentre li demanava... -posa'm la farra catalana!! - i el tio ni cas...
menys mal que al final hem va arribar el torn...
en veritat primer va ser el torn de l'Anton que com veieu a la foto estava emocionant-se amb el Sabina,
doncs jo per acabar la festa i de pas fer-me notar tocant la pera a tots els muermus que s'en van a dormir avans de les nou del matí, vaig interpretar quatre cops seguits "la galllineta" fins i tot

improvisant-ne la lletra!! ha nascut una estrella !! prepareu-vos que per la pròxima festa hem preparo una de l alejandro sanz... jua jua!

buenu buenu....

ara ja farà un any que vaig començar això de fer blogs, i cada vegada n'estic més content d'aquest fill meu que m'ha sortit,
ja he vist que l'última entrada de l'any ha sigut de les que més exit ha tingut, mira que en sou de morbo!!!

en principi vaig pensar això com una manera de relacionar-me i de comunicar-nos!! així que ja sabeu...

m'encanta que hem deixeu comentaris i se'n enrigueu de mi!!

visca!!



llarga vida a l'alegria!!

salut i fins la pròxima

1 comentari:

Jobove - Reus ha dit...

aqui estic per el que fagi falta

una abraçada des de Reus

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails