dimecres, 22 d’octubre del 2008

per nadal adeu cua...


ai, ai, ai... a veure si serà cert... de moment guanya el si, i algun i alguna ja m'han dit que faran vots pel si...
aquesta és una entrada curta només per a explicar que diumenge passat vam anar al bravium a veure "l'ombra" de Toni Albà i Jordi Purtí, em va agradar molt..
el Toni Albà fa tots els personatges de la historia amb la seva habilitat transformista... i amb el seu ritme i la seva gràcia li surt un espectacle que ens va fer riure a tots tota l estona... de fet no es surt molt de la seva linia, el protagonista és un actor imitador... i aixo dona lloc a que també surtin l'aznar, el mike jagger, el papa, personatjes seus més de la tele, pero que peguen molt bé en tot el conjunt...
buenu culturilla i bon humor... gran idea per un diumenge a la tarda, gran idea joan i cristina!
Aquesta setmana és fa el festival Cos a reus... em penso que poca cosa veure, pero us recomano que el dissabte aneu a veure la companyia Yllana al Bartrina, no per que conegui l'obra si no per que l'espectacle més guapo i espectacular que he vist mai va ser aquesta companyia fa uns anys en aquest mateix festival...

buenu no res fins aquí aquesta mini entrada

apa adeu...

1 comentari:

chapis ha dit...

Hola RIC com estem méncanta veure un blog com el teu i més quan parles de coses tant interessants com el que passa pel teu cap.

Per cert si no te'l vols tallar (el cabell vull dir) m'ho dius que tinc un munt dórdinadors des d'on votar.

Una abraçada Dani

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails